Wydarzenia
O szkole
Grono Pedagogiczne
Rodzice
Wyszukiwarka
Projekt czytelniczy
- Szczegóły
- Utworzono: piątek, 23 listopada 2018, 16:26
PROJEKT CZYTELNICZY „KSIĄŻKI ŁĄCZĄ POKOLENIA”
Główne cele projektu:
• poznanie treści książek interesujących dzieci i rodziców,
• promowanie czytelnictwa wśród dzieci oraz rodziców,
• wdrażanie do systematycznego korzystania z książek,
• dostrzeżenie popularności adaptacji filmowych,
• utrwalenie terminów i pojęć związanych z książką,
• doskonalenie techniki czytania,
• rozwijanie sprawności językowych,
• zbieranie, selekcja i przetwarzanie informacji,
• doskonalenie techniki opowiadania odtwórczego, recenzji,
• współpraca w grupie oraz nabywanie odpowiednich zachowań na gruncie obowiązujących norm,
• umiejętność słuchania innych,
• nauka systematyczności, obowiązkowości, terminowości oraz dokładności,
• umiejętność planowania swojej i innych pracy,
• rozwijanie talentów, wyobraźni, kreatywności, wrażliwości,
• doskonalenie umiejętności rozwiązywania problemów i twórczego działania w grupie.
Uczestnicy projektu
Projekt jest skierowany do uczniów klas 4-6 oraz rodziców.
Termin realizacji projektu: listopad 2018- luty 2019 r.
Projekt czytelniczy "Książki łączą pokolenia"
- Szczegóły
- Utworzono: niedziela, 16 grudnia 2018, 12:59
Oto tytuły książek , które najbardziej zapadły w pamięć Rodzicom:
„Dzieci z Bullerbyn”
„Ania z Zielonego Wzgórza”
„Ten obcy”
„Tajemniczy ogród”
„Karolcia”
„W pustyni i w puszczy”
„Mały książę”
„Hobbit”
„Kubuś Puchatek”’
„Pan Samochodzik i ….”
„Kamienie na szaniec”
„Puc, Bursztyn i goście”
„Przygody Tomka Sawyera”
„Opowieści z Narnii”
„Harry Potter”
„Janko Muzykant”
„Krzyżacy”
„Doktor Dolittle i jego zwierzęta”
„Jeżycjada”
„Pinokio”
„Winnetou”
„Pippi Langstrumpf”
„Tytus, Romek i Atomek”
„Buszujący w zbożu”
„O psie, który jeździł koleją”
Ksiązki J. Verne, M. Musierowicz, H. Ożogowskiej
Projekt czytelniczy - sprawozdanie
- Szczegóły
- Utworzono: piątek, 29 marca 2019, 21:40
- Justyna Kuder
Sprawozdanie z realizacji projektu czytelniczego "Książki łączą pokolenia" <Przeczytaj>